Claim management according to PMI standard
Нема приказа
Конференцијски прилог (Рецензирана верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
S obzirom na to da je svaki građevinski projekat unikatan, često dolazi do neslaganja između ugovorenih i planiranih parametara realizacije posla. Takva situacija obično dovodi do nastanka odštetnog zahteva. Izuzetno je bitno veliku pažnju posvetiti upravljanju odštetnim zahtevima kako bi se poremećaji na projektu izbegli ili umanjili i njihove posledice umanjile, odnosno anulirale. U ovom radu date su smernice za upravljanje claim-ovima prema PMI standardu.
Кључне речи:
odštetni zahtev / izmena / spor / prevencijaИзвор:
XX Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta ''Značaj projektnog menadžmenta prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA'', 2016Колекције
Институција/група
GraFarTY - CONF AU - Simić, Nevena AU - Petrović, Marija AU - Ivković, Branislav PY - 2016 UR - https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/3242 AB - S obzirom na to da je svaki građevinski projekat unikatan, često dolazi do neslaganja između ugovorenih i planiranih parametara realizacije posla. Takva situacija obično dovodi do nastanka odštetnog zahteva. Izuzetno je bitno veliku pažnju posvetiti upravljanju odštetnim zahtevima kako bi se poremećaji na projektu izbegli ili umanjili i njihove posledice umanjile, odnosno anulirale. U ovom radu date su smernice za upravljanje claim-ovima prema PMI standardu. C3 - XX Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta ''Značaj projektnog menadžmenta prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA'' T1 - Claim management according to PMI standard UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_3242 ER -
@conference{ author = "Simić, Nevena and Petrović, Marija and Ivković, Branislav", year = "2016", abstract = "S obzirom na to da je svaki građevinski projekat unikatan, često dolazi do neslaganja između ugovorenih i planiranih parametara realizacije posla. Takva situacija obično dovodi do nastanka odštetnog zahteva. Izuzetno je bitno veliku pažnju posvetiti upravljanju odštetnim zahtevima kako bi se poremećaji na projektu izbegli ili umanjili i njihove posledice umanjile, odnosno anulirale. U ovom radu date su smernice za upravljanje claim-ovima prema PMI standardu.", journal = "XX Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta ''Značaj projektnog menadžmenta prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA''", title = "Claim management according to PMI standard", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_3242" }
Simić, N., Petrović, M.,& Ivković, B.. (2016). Claim management according to PMI standard. in XX Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta ''Značaj projektnog menadžmenta prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA''. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_3242
Simić N, Petrović M, Ivković B. Claim management according to PMI standard. in XX Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta ''Značaj projektnog menadžmenta prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA''. 2016;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_3242 .
Simić, Nevena, Petrović, Marija, Ivković, Branislav, "Claim management according to PMI standard" in XX Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta ''Značaj projektnog menadžmenta prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA'' (2016), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_3242 .