GraFar - Repository of the Faculty of Civil Engineering
Faculty of Civil Engineering of the University of Belgrade
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   GraFar
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   GraFar
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Potencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji puteva

No Thumbnail
Authors
Mladenović, Goran
Vukićević, Mirjana
Despotović, Jovan
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Procena mogućih efekata primene elektrofilterskog pepela u kolovoznim konstrukcijama puteva u Srbiji se zasniva na rezultatima ispitivanja pepela iz termoelektrana (TE) Kolubara i Kostolac i tri karakteristične tipa tla koja se sreću u Srbiji: glina srednje do visoke plastičnosti alevrit (Kalenić), prašinasto-peskovita glina (Izbište) i visoko plastična glina (Radlјevo). U okviru ispitivanja utvrđene su fizičko mehaničke karakteristike stabilizacija tri gore navedene vrste tla sa različitim procentima elektrofilterskog pepela i stabilizatorima i analizirane kolovozne konstrukcije za tri nivoa saobraćajnog opterećenja, od 1000 do 10000 voz/dan. Uštede koje se mogu postići primenom elektrofilterskog pepela idu do 16.8% u zavisnosti od vrste tla u postelјici i nivoa saobraćajnog opterećenja. Što je tlo lošijeg kvaliteta i što je nivo saobraćajnog opterećenja veći, to su potencijalne uštede značajnije.
Source:
Zbornik radova / Konferencija Građevinski materijali u savremenom graditeljstvu, Beograd, 19. jun 2015. godine, 2015, 79-90
Publisher:
  • Društvo za ispitivanje materijala i konstrukcija Srbije, Beograd

ISBN: 978-86-87615-9

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_1335
URI
https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/1335
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Катедра за грађевинску геотехнику
  • Катедра за путеве, аеродроме и железнице
Institution/Community
GraFar
TY  - CONF
AU  - Mladenović, Goran
AU  - Vukićević, Mirjana
AU  - Despotović, Jovan
PY  - 2015
UR  - https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/1335
AB  - Procena mogućih efekata primene elektrofilterskog pepela u kolovoznim konstrukcijama puteva u Srbiji se zasniva na rezultatima ispitivanja pepela iz termoelektrana (TE) Kolubara i Kostolac i tri karakteristične tipa tla koja se sreću u Srbiji: glina srednje do visoke plastičnosti alevrit (Kalenić), prašinasto-peskovita glina (Izbište) i visoko plastična glina (Radlјevo). U okviru ispitivanja utvrđene su fizičko mehaničke karakteristike stabilizacija tri gore navedene vrste tla sa različitim procentima elektrofilterskog pepela i stabilizatorima i analizirane kolovozne konstrukcije za tri nivoa saobraćajnog opterećenja, od 1000 do 10000 voz/dan. Uštede koje se mogu postići primenom elektrofilterskog pepela idu do 16.8% u zavisnosti od vrste tla u postelјici i nivoa saobraćajnog opterećenja. Što je tlo lošijeg kvaliteta i što je nivo saobraćajnog opterećenja veći, to su potencijalne uštede značajnije.
PB  - Društvo za ispitivanje materijala i konstrukcija Srbije, Beograd
C3  - Zbornik radova / Konferencija Građevinski materijali u savremenom graditeljstvu, Beograd, 19. jun 2015. godine
T1  - Potencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji puteva
EP  - 90
SP  - 79
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_1335
ER  - 
@conference{
author = "Mladenović, Goran and Vukićević, Mirjana and Despotović, Jovan",
year = "2015",
abstract = "Procena mogućih efekata primene elektrofilterskog pepela u kolovoznim konstrukcijama puteva u Srbiji se zasniva na rezultatima ispitivanja pepela iz termoelektrana (TE) Kolubara i Kostolac i tri karakteristične tipa tla koja se sreću u Srbiji: glina srednje do visoke plastičnosti alevrit (Kalenić), prašinasto-peskovita glina (Izbište) i visoko plastična glina (Radlјevo). U okviru ispitivanja utvrđene su fizičko mehaničke karakteristike stabilizacija tri gore navedene vrste tla sa različitim procentima elektrofilterskog pepela i stabilizatorima i analizirane kolovozne konstrukcije za tri nivoa saobraćajnog opterećenja, od 1000 do 10000 voz/dan. Uštede koje se mogu postići primenom elektrofilterskog pepela idu do 16.8% u zavisnosti od vrste tla u postelјici i nivoa saobraćajnog opterećenja. Što je tlo lošijeg kvaliteta i što je nivo saobraćajnog opterećenja veći, to su potencijalne uštede značajnije.",
publisher = "Društvo za ispitivanje materijala i konstrukcija Srbije, Beograd",
journal = "Zbornik radova / Konferencija Građevinski materijali u savremenom graditeljstvu, Beograd, 19. jun 2015. godine",
title = "Potencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji puteva",
pages = "90-79",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_1335"
}
Mladenović, G., Vukićević, M.,& Despotović, J.. (2015). Potencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji puteva. in Zbornik radova / Konferencija Građevinski materijali u savremenom graditeljstvu, Beograd, 19. jun 2015. godine
Društvo za ispitivanje materijala i konstrukcija Srbije, Beograd., 79-90.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_1335
Mladenović G, Vukićević M, Despotović J. Potencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji puteva. in Zbornik radova / Konferencija Građevinski materijali u savremenom graditeljstvu, Beograd, 19. jun 2015. godine. 2015;:79-90.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_1335 .
Mladenović, Goran, Vukićević, Mirjana, Despotović, Jovan, "Potencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji puteva" in Zbornik radova / Konferencija Građevinski materijali u savremenom graditeljstvu, Beograd, 19. jun 2015. godine (2015):79-90,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_1335 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the GraFar Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the GraFar Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB