Приказ основних података о документу

dc.creatorMladenović, Goran
dc.creatorVukićević, Mirjana
dc.creatorDespotović, Jovan
dc.date.accessioned2019-04-30T13:22:12Z
dc.date.available2019-04-30T13:22:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-86-87615-9
dc.identifier.urihttps://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/1335
dc.description.abstractProcena mogućih efekata primene elektrofilterskog pepela u kolovoznim konstrukcijama puteva u Srbiji se zasniva na rezultatima ispitivanja pepela iz termoelektrana (TE) Kolubara i Kostolac i tri karakteristične tipa tla koja se sreću u Srbiji: glina srednje do visoke plastičnosti alevrit (Kalenić), prašinasto-peskovita glina (Izbište) i visoko plastična glina (Radlјevo). U okviru ispitivanja utvrđene su fizičko mehaničke karakteristike stabilizacija tri gore navedene vrste tla sa različitim procentima elektrofilterskog pepela i stabilizatorima i analizirane kolovozne konstrukcije za tri nivoa saobraćajnog opterećenja, od 1000 do 10000 voz/dan. Uštede koje se mogu postići primenom elektrofilterskog pepela idu do 16.8% u zavisnosti od vrste tla u postelјici i nivoa saobraćajnog opterećenja. Što je tlo lošijeg kvaliteta i što je nivo saobraćajnog opterećenja veći, to su potencijalne uštede značajnije.sr
dc.publisherDruštvo za ispitivanje materijala i konstrukcija Srbije, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceZbornik radova / Konferencija Građevinski materijali u savremenom graditeljstvu, Beograd, 19. jun 2015. godineen
dc.titlePotencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji putevasr
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dc.citation.epage90
dc.citation.other: 79-90
dc.citation.spage79
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_1335
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу