Project oriented problem based learning: The first experiances of using this approach at the study program of Geodesy and geoinformatics

2020
Чланак у часопису (Објављена верзија)

Branko Bozic
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Projektno orijentisan problemski zasnovan pristup učenju (eng. Project Oriented and Problem Based Learning/Problem Oriented Project Based Learning - POPBL) jeste koncept koji je prvi put uveden sedamdesetih godina prošlog veka. Iako je u početku bio prvenstveno zastupljen u oblasti medicinskog obrazovanja, danas se proširio na ostale naučne oblasti. Rad prikazuje iskustva u jednogodišnjoj primeni POPBL u okviru studijskog programa Geodezija i geoinformatika, na jednom predmetu master studija. Prvi rezultati pokazuju da su efekti primene problemski orijentisane nastave (eng. ProblemBased Learning PBL) unapredili proces učenja. Stečena iskustva će predstavljati značajan podstrek i polaznu osnovu za novi ciklus procesa učenja po PBL modelu.
Кључне речи:
Model učenja / PBL / Geodezija i geoinformatika / GEOBIZИзвор:
Tehnika, 2020, 75, 1, 23-28Издавач:
- Savez inzenjera i tehnicara Srbije
Финансирање / пројекти:
- Erasmus+ project „Business driven problem-based learning for academic excellence in geoinformatics - GEOBIZ“. The project has been funded with support from the European Commission