GraFar - Repository of the Faculty of Civil Engineering
Faculty of Civil Engineering of the University of Belgrade
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   GraFar
  • GraFar
  • Катедра за путеве, аеродроме и железнице
  • View Item
  •   GraFar
  • GraFar
  • Катедра за путеве, аеродроме и железнице
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Eksperimentalne metode za određivanje graničnih krivih prohodnosti vozila

Thumbnail
2018
Eksperimentalne_metode_za_odredjivanje_granicnih_krivih_prohodnosti_vozila.pdf (874.1Kb)
Authors
Ilić, Vladan
Gavran, Dejan
Fric, Sanja
Trpčevski, Filip
Vranjevac, Stefan
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Projektovanje površinskih raskrsnica, parkinga, autobuskih stajališta i drugih objekata putne infrastrukture danas je praktično neizvodljivo bez korišćenja modernih softvera za kontrolu prohodnosti vozila. Trenutno je na tržištu dostupan veliki broj sofverskih alata, baziranih na različitim matematičkim modelima, za simulaciju kretanja svih kategorija vozila u CAD okruženju. Međutim, da bi se ocenila realna tačnost komercijalnih softverskih aplikacija, neophodno je pripremiti i obaviti testove pouzdanosti poređenjem krivih prohodnosti dobijenih iz softvera sa snimljenim graničnim trajektorijama vozila. Da bi se na osnovu stvarnog ponašanja vozila izmerile njegove granične trajektorije organizuju se eksperimentalne vožnje izabranih testnih vozila na specijalno pripremljenim poligonima. U ovom radu biće razmatrane i međusobno upoređene najzastupljenije eskperimentalne metode za određivanje graničnih krivih prohodnosti realnih vozila. Pored tačnosti snimljenih trajektorija najistu...renijih tačaka na karoseriji vozila, veoma bitni parametri su brzina obrade snimljenih rezultata, potrebno vreme za montažu odgovarajuće opreme na testna vozila, kao i priprema poligona za eksperimentalne vožnje. Na kraju rada date su i važne preporuke za izbor odgovarajuće eksperimentalne metode za ocenu pouzdanosti softverskih rešenja.

Keywords:
granične krive prohodnosti / offtracking / GNSS / GPS / frekvencija merenja / tačnost pozicioniranja
Source:
Treći srpski kongres o putevima - zbornik radova, 2018, 134-145
Publisher:
  • Beograd: Srpsko društvo za puteve "Via-Vita"

ISBN: 978-86-88541-10-7

[ Google Scholar ]
URI
https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/2313
Collections
  • Катедра за путеве, аеродроме и железнице
Institution/Community
GraFar
TY  - CONF
AU  - Ilić, Vladan
AU  - Gavran, Dejan
AU  - Fric, Sanja
AU  - Trpčevski, Filip
AU  - Vranjevac, Stefan
PY  - 2018
UR  - https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/2313
AB  - Projektovanje površinskih raskrsnica, parkinga, autobuskih stajališta i drugih objekata putne infrastrukture
danas je praktično neizvodljivo bez korišćenja modernih softvera za kontrolu prohodnosti vozila. Trenutno je na tržištu
dostupan veliki broj sofverskih alata, baziranih na različitim matematičkim modelima, za simulaciju kretanja svih
kategorija vozila u CAD okruženju. Međutim, da bi se ocenila realna tačnost komercijalnih softverskih aplikacija,
neophodno je pripremiti i obaviti testove pouzdanosti poređenjem krivih prohodnosti dobijenih iz softvera sa snimljenim
graničnim trajektorijama vozila. Da bi se na osnovu stvarnog ponašanja vozila izmerile njegove granične trajektorije
organizuju se eksperimentalne vožnje izabranih testnih vozila na specijalno pripremljenim poligonima. U ovom radu biće
razmatrane i međusobno upoređene najzastupljenije eskperimentalne metode za određivanje graničnih krivih
prohodnosti realnih vozila. Pored tačnosti snimljenih trajektorija najisturenijih tačaka na karoseriji vozila, veoma bitni
parametri su brzina obrade snimljenih rezultata, potrebno vreme za montažu odgovarajuće opreme na testna vozila, kao
i priprema poligona za eksperimentalne vožnje. Na kraju rada date su i važne preporuke za izbor odgovarajuće
eksperimentalne metode za ocenu pouzdanosti softverskih rešenja.
PB  - Beograd: Srpsko društvo za puteve "Via-Vita"
C3  - Treći srpski kongres o putevima - zbornik radova
T1  - Eksperimentalne metode za određivanje graničnih krivih prohodnosti vozila
EP  - 145
SP  - 134
ER  - 
@conference{
author = "Ilić, Vladan and Gavran, Dejan and Fric, Sanja and Trpčevski, Filip and Vranjevac, Stefan",
year = "2018",
abstract = "Projektovanje površinskih raskrsnica, parkinga, autobuskih stajališta i drugih objekata putne infrastrukture
danas je praktično neizvodljivo bez korišćenja modernih softvera za kontrolu prohodnosti vozila. Trenutno je na tržištu
dostupan veliki broj sofverskih alata, baziranih na različitim matematičkim modelima, za simulaciju kretanja svih
kategorija vozila u CAD okruženju. Međutim, da bi se ocenila realna tačnost komercijalnih softverskih aplikacija,
neophodno je pripremiti i obaviti testove pouzdanosti poređenjem krivih prohodnosti dobijenih iz softvera sa snimljenim
graničnim trajektorijama vozila. Da bi se na osnovu stvarnog ponašanja vozila izmerile njegove granične trajektorije
organizuju se eksperimentalne vožnje izabranih testnih vozila na specijalno pripremljenim poligonima. U ovom radu biće
razmatrane i međusobno upoređene najzastupljenije eskperimentalne metode za određivanje graničnih krivih
prohodnosti realnih vozila. Pored tačnosti snimljenih trajektorija najisturenijih tačaka na karoseriji vozila, veoma bitni
parametri su brzina obrade snimljenih rezultata, potrebno vreme za montažu odgovarajuće opreme na testna vozila, kao
i priprema poligona za eksperimentalne vožnje. Na kraju rada date su i važne preporuke za izbor odgovarajuće
eksperimentalne metode za ocenu pouzdanosti softverskih rešenja.",
publisher = "Beograd: Srpsko društvo za puteve "Via-Vita"",
journal = "Treći srpski kongres o putevima - zbornik radova",
title = "Eksperimentalne metode za određivanje graničnih krivih prohodnosti vozila",
pages = "145-134"
}
Ilić, V., Gavran, D., Fric, S., Trpčevski, F.,& Vranjevac, S.. (2018). Eksperimentalne metode za određivanje graničnih krivih prohodnosti vozila. in Treći srpski kongres o putevima - zbornik radova
Beograd: Srpsko društvo za puteve "Via-Vita"., 134-145.
Ilić V, Gavran D, Fric S, Trpčevski F, Vranjevac S. Eksperimentalne metode za određivanje graničnih krivih prohodnosti vozila. in Treći srpski kongres o putevima - zbornik radova. 2018;:134-145..
Ilić, Vladan, Gavran, Dejan, Fric, Sanja, Trpčevski, Filip, Vranjevac, Stefan, "Eksperimentalne metode za određivanje graničnih krivih prohodnosti vozila" in Treći srpski kongres o putevima - zbornik radova (2018):134-145.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the GraFar Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the GraFar Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB