An integrated network-level management model for maintenance of flexible pavements
Интегрисани модел управљања одржавањем фл[е]!ксибилних коловоза на нивоу меже
Doktorska teza
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Последњих година, предузећа која се баве одржавањем путне инфраструктуре, на државном и локалном нивоу, се суочавају са новим захтевима када је реч о одржавању путева. Поред потребе да се смање укупни трошкови одржавања путне мреже и ускладе са реалним могућностима и расположивим буџетом, и да се у исто време обезбеди одржавање путне мреже у одговарајућем и стабилном стању, предузећа која управљају путном инфраструктуром се налазе пред још захтевнијим изазовом, а то је укључивање климатских промена и утицаја на животну средину у процес одлучивања...
In recent years, road agencies and authorities, responsible for maintaining road networks on a national level, are being faced with new challenges. In addition to their attempt to keep overall maintenance costs low while keeping their road networks in an appropriate condition, road agencies are facing even more demanding challenges as they become obliged to incorporate effects of global climate change and other environmental and social impacts into their decision making process...
Ključne reči:
Одржавање путева / Road maintenance / асфалтни коловози / стратегије одржавања / методе оптимизације / методе процене трошкова / путна мрежа / емисије угљен диоксида / asphalt pavements / maintenance strategies / optimization methods / cost estimation models / road network / carbon dioxide emissionsIzvor:
Универзитет у Београду, 29-11-2017Izdavač:
- Универзитет у Београду, Грађевински факултет
URI
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5783https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9484
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17652/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=513757074
https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/2748
Kolekcije
Institucija/grupa
GraFarTY - THES AU - Ćirilović, Jelena B. PY - 2017-11-29 UR - http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5783 UR - https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9484 UR - https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17652/bdef:Content/download UR - http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=513757074 UR - https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/2748 AB - Последњих година, предузећа која се баве одржавањем путне инфраструктуре, на државном и локалном нивоу, се суочавају са новим захтевима када је реч о одржавању путева. Поред потребе да се смање укупни трошкови одржавања путне мреже и ускладе са реалним могућностима и расположивим буџетом, и да се у исто време обезбеди одржавање путне мреже у одговарајућем и стабилном стању, предузећа која управљају путном инфраструктуром се налазе пред још захтевнијим изазовом, а то је укључивање климатских промена и утицаја на животну средину у процес одлучивања... AB - In recent years, road agencies and authorities, responsible for maintaining road networks on a national level, are being faced with new challenges. In addition to their attempt to keep overall maintenance costs low while keeping their road networks in an appropriate condition, road agencies are facing even more demanding challenges as they become obliged to incorporate effects of global climate change and other environmental and social impacts into their decision making process... PB - Универзитет у Београду, Грађевински факултет T2 - Универзитет у Београду T1 - An integrated network-level management model for maintenance of flexible pavements UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9484 ER -
@phdthesis{ author = "Ćirilović, Jelena B.", year = "2017-11-29", abstract = "Последњих година, предузећа која се баве одржавањем путне инфраструктуре, на државном и локалном нивоу, се суочавају са новим захтевима када је реч о одржавању путева. Поред потребе да се смање укупни трошкови одржавања путне мреже и ускладе са реалним могућностима и расположивим буџетом, и да се у исто време обезбеди одржавање путне мреже у одговарајућем и стабилном стању, предузећа која управљају путном инфраструктуром се налазе пред још захтевнијим изазовом, а то је укључивање климатских промена и утицаја на животну средину у процес одлучивања..., In recent years, road agencies and authorities, responsible for maintaining road networks on a national level, are being faced with new challenges. In addition to their attempt to keep overall maintenance costs low while keeping their road networks in an appropriate condition, road agencies are facing even more demanding challenges as they become obliged to incorporate effects of global climate change and other environmental and social impacts into their decision making process...", publisher = "Универзитет у Београду, Грађевински факултет", journal = "Универзитет у Београду", title = "An integrated network-level management model for maintenance of flexible pavements", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9484" }
Ćirilović, J. B.. (2017-11-29). An integrated network-level management model for maintenance of flexible pavements. in Универзитет у Београду Универзитет у Београду, Грађевински факултет.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9484
Ćirilović JB. An integrated network-level management model for maintenance of flexible pavements. in Универзитет у Београду. 2017;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9484 .
Ćirilović, Jelena B., "An integrated network-level management model for maintenance of flexible pavements" in Универзитет у Београду (2017-11-29), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9484 .