Приказ основних података о документу

Интегрисани модел управљања одржавањем фл[е]!ксибилних коловоза на нивоу меже

dc.contributor.advisorMladenović, Goran
dc.contributor.otherŠušić, Nenad
dc.contributor.otherBranisavljević, Nemanja
dc.creatorĆirilović, Jelena B.
dc.date.accessioned2018-05-28T12:07:08Z
dc.date.accessioned2022-10-10T09:59:52Z
dc.date.available2018-05-28T12:07:08Z
dc.date.available2020-07-03T08:29:37Z
dc.date.available2022-10-10T09:59:52Z
dc.date.issued2017-11-29
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5783
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9484
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17652/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=513757074
dc.identifier.urihttps://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/2748
dc.description.abstractПоследњих година, предузећа која се баве одржавањем путне инфраструктуре, на државном и локалном нивоу, се суочавају са новим захтевима када је реч о одржавању путева. Поред потребе да се смање укупни трошкови одржавања путне мреже и ускладе са реалним могућностима и расположивим буџетом, и да се у исто време обезбеди одржавање путне мреже у одговарајућем и стабилном стању, предузећа која управљају путном инфраструктуром се налазе пред још захтевнијим изазовом, а то је укључивање климатских промена и утицаја на животну средину у процес одлучивања...sr
dc.description.abstractIn recent years, road agencies and authorities, responsible for maintaining road networks on a national level, are being faced with new challenges. In addition to their attempt to keep overall maintenance costs low while keeping their road networks in an appropriate condition, road agencies are facing even more demanding challenges as they become obliged to incorporate effects of global climate change and other environmental and social impacts into their decision making process...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languageen
dc.publisherУниверзитет у Београду, Грађевински факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectОдржавање путеваsr
dc.subjectRoad maintenanceen
dc.subjectасфалтни коловозиsr
dc.subjectстратегије одржавањаsr
dc.subjectметоде оптимизацијеsr
dc.subjectметоде процене трошковаsr
dc.subjectпутна мрежаsr
dc.subjectемисије угљен диоксидаsr
dc.subjectasphalt pavementsen
dc.subjectmaintenance strategiesen
dc.subjectoptimization methodsen
dc.subjectcost estimation modelsen
dc.subjectroad networken
dc.subjectcarbon dioxide emissionsen
dc.titleAn integrated network-level management model for maintenance of flexible pavementsen
dc.title.alternativeИнтегрисани модел управљања одржавањем фл[е]!ксибилних коловоза на нивоу межеsr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dc.identifier.fulltexthttp://grafar.grf.bg.ac.rs/bitstream/id/10549/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9484


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу