Приказ основних података о документу

The use of new technological devices in testing and education of young children

dc.creatorČičević, Svetlana
dc.creatorDragović, Magdalena
dc.creatorTrifunović, Aleksandar
dc.creatorLazarević, Dragan
dc.creatorDobrodolac, Momčilo
dc.date.accessioned2023-04-28T07:10:05Z
dc.date.available2023-04-28T07:10:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-86-6179-055-3
dc.identifier.urihttps://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/3086
dc.description.abstractRastući trend korišćenja uređaja povezanih na internet, posebno ekrana na dodir, tablet računara iliPC računara, podstiče napore da se unapredi metodologija edukacije i testiranja dece na ovom polju. Da bi se istražila ova nastojanja analiziran je tradicionalni i savremeni pristup testiranja dece uzrasta od 6 do 9 godina. Tradicionalni pristup uključuje testiranje na papiru, dok savremeni podrazumeva rešavanje istog problema na tablet računaru ili PC računaru. Za potrebe eksperimenta korišćen je neverbalni test koji se odnosi na prepoznavanje 2D i 3D geometrijskih oblika. Testiranje je sprovedeno na uzorku od 180 dece iz urbanih i ruralnih sredina. Rezultati prikazuju uzrastne i polne razlike, kao i razlike u postignuću na testovima između dece iz urbane i ruralne sredine. Cilj rada je da se ispitaju potencijalne razlike koje nastaju usled različitih pristupa testiranja i edukacije dece (tradicionalnog i savremenog). Na osnovu istraživanja, može se zaključiti da deca ispoljavaju veću motivaciju i postižu bolje rezultate u rešavanju zadataka kada koriste tablet računar iliPC računara. U skladu sa rezultatima rada, primena novih tehnologija u edukaciji dece može doprineti efikasnijem savladavanju sadržaja različitih kurseva, nego što je to slučaj kod klasičnog pristupa.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherCentralni institut za konzervaciju, Beogradsr
dc.publisherNaučno društvo za razvoj i afirmaciju novih tehnologija, Beogradsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceZbornik izabranih radova i izvoda prvog naučnog skupa Multidisciplinarni pristup kulturnoj baštini savremenim materijalima i tehnologijamasr
dc.subjectDeca (uzrast 6-9 godina)sr
dc.subjecttablet PCsr
dc.subjecttestiranjesr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.titleKorišćenje novih tehnoloških uređaja za testiranje i edukaciju decesr
dc.titleThe use of new technological devices in testing and education of young childrensr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dc.rights.holderCentralni institut za konzervaciju, Beograd i Naučno društvo za razvoj i afirmaciju novih tehnologija, Beogradsr
dc.citation.epage100
dc.citation.spage99
dc.identifier.fulltexthttp://grafar.grf.bg.ac.rs/bitstream/id/11702/bitstream_11702.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_3086
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу