ГраФар - Репозиторијум Грађевинског факултета
Грађевински факултет Универзитета у Београду
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   ГраФар - репозиторијум Грађевинског факултета
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
  •   ГраФар - репозиторијум Грађевинског факултета
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wheel/rail noise control

Kontrola buke u dodiru točka i šine

Thumbnail
2011
412.pdf (536.0Kb)
Аутори
Popović, Zdenka
Puzavac, Leposava
Lazarević, Luka
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
This paper analyzes the relation between wheel and rail induced noise regarding the reduction in the total noise emission. Priorities are defined for reduction of noise emission from wheel and rail. It is also pointed out that efficient solution for noise emission requires the cooperation and common strategy of both, vehicle and infrastructure owners, which is based on legislative measures and technical specifications.
U radu se analizira odnos udela buke od točka i šine sa aspekta smanjenja ukupne buke. Definišu se prioriteti za preduzimanje mera za smanjenje emisije buke od točka i šine. Ukazuje se da je za efikasno rešavanje problema buke neophodna saradnja i zajednička strategija vlasnika vozila i vlasnika infrastrukture, zasnovana na jasno definisanoj zakonskoj regulativi i tehničkim standardima.
Кључне речи:
railway / noise / wheel / rail / železnica / buka / točak / šina
Извор:
Ecologica, 2011, 18, 63, 467-471
Издавач:
  • Naučno-stručno društvo za zaštitu životne sredine Srbije - Ecologica, Beograd
Финансирање / пројекти:
  • Истраживање техничко-технолошке, кадровске и организационе оспособљености Железница Србије са аспекта садашњих и будућих захтева Европске Уније (RS-36012)

ISSN: 0354-3285

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_414
URI
https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/414
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Катедра за путеве, аеродроме и железнице
Институција/група
GraFar
TY  - JOUR
AU  - Popović, Zdenka
AU  - Puzavac, Leposava
AU  - Lazarević, Luka
PY  - 2011
UR  - https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/414
AB  - This paper analyzes the relation between wheel and rail induced noise regarding the reduction in the total noise emission. Priorities are defined for reduction of noise emission from wheel and rail. It is also pointed out that efficient solution for noise emission requires the cooperation and common strategy of both, vehicle and infrastructure owners, which is based on legislative measures and technical specifications.
AB  - U radu se analizira odnos udela buke od točka i šine sa aspekta smanjenja ukupne buke. Definišu se prioriteti za preduzimanje mera za smanjenje emisije buke od točka i šine. Ukazuje se da je za efikasno rešavanje problema buke neophodna saradnja i zajednička strategija vlasnika vozila i vlasnika infrastrukture, zasnovana na jasno definisanoj zakonskoj regulativi i tehničkim standardima.
PB  - Naučno-stručno društvo za zaštitu životne sredine Srbije - Ecologica, Beograd
T2  - Ecologica
T1  - Wheel/rail noise control
T1  - Kontrola buke u dodiru točka i šine
EP  - 471
IS  - 63
SP  - 467
VL  - 18
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_414
ER  - 
@article{
author = "Popović, Zdenka and Puzavac, Leposava and Lazarević, Luka",
year = "2011",
abstract = "This paper analyzes the relation between wheel and rail induced noise regarding the reduction in the total noise emission. Priorities are defined for reduction of noise emission from wheel and rail. It is also pointed out that efficient solution for noise emission requires the cooperation and common strategy of both, vehicle and infrastructure owners, which is based on legislative measures and technical specifications., U radu se analizira odnos udela buke od točka i šine sa aspekta smanjenja ukupne buke. Definišu se prioriteti za preduzimanje mera za smanjenje emisije buke od točka i šine. Ukazuje se da je za efikasno rešavanje problema buke neophodna saradnja i zajednička strategija vlasnika vozila i vlasnika infrastrukture, zasnovana na jasno definisanoj zakonskoj regulativi i tehničkim standardima.",
publisher = "Naučno-stručno društvo za zaštitu životne sredine Srbije - Ecologica, Beograd",
journal = "Ecologica",
title = "Wheel/rail noise control, Kontrola buke u dodiru točka i šine",
pages = "471-467",
number = "63",
volume = "18",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_414"
}
Popović, Z., Puzavac, L.,& Lazarević, L.. (2011). Wheel/rail noise control. in Ecologica
Naučno-stručno društvo za zaštitu životne sredine Srbije - Ecologica, Beograd., 18(63), 467-471.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_414
Popović Z, Puzavac L, Lazarević L. Wheel/rail noise control. in Ecologica. 2011;18(63):467-471.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_414 .
Popović, Zdenka, Puzavac, Leposava, Lazarević, Luka, "Wheel/rail noise control" in Ecologica, 18, no. 63 (2011):467-471,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_414 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму ГраФар | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму ГраФар | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB