ГраФар - Репозиторијум Грађевинског факултета
Грађевински факултет Универзитета у Београду
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   ГраФар - репозиторијум Грађевинског факултета
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
  •   ГраФар - репозиторијум Грађевинског факултета
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Track stiffness and the vertical track geometry deterioration modeling

Krutost šinske podloge i modeliranje propadanja vertikalne geometrije koloseka

Thumbnail
2012
448.pdf (482.3Kb)
Аутори
Milosavljević, Leposava
Popović, Zdenka
Lazarević, Luka
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Railway track stiffness is a basic parameter of track design which influences the bearing capacity, the dynamic behavior of passing vehicles, track geometry quality and the life of track components. In this paper track stiffness is treated from the point of view of the vertical track geometry deterioration modeling. In most of the models, the vertical geometry deterioration is considered to be a function of the number of loading cycles and/or a function of the magnitude of the loading. Deterioration should also be a function of the properties of the track superstructure and substructure, so, the track stiffness should be an indispensable part of those models. The aim of this study is to analyze the vertical track stiffness and its influence on geometry deterioration, and to make a comparative analysis between deterioration models that directly or indirectly include the effect of the vertical track stiffness.
Krutost šinske podloge je osnovni parametar konstrukcije gornjeg i donjeg stroja železničke pruge koji utiče na nosivost, dinamičko ponašanje vozila, kvalitet geometrije koloseka i vek trajanja elemenata konstrukcije. U radu se krutost šinske podloge razmatra sa aspekta modeliranja propadanja vertikalne geometrije koloseka. U većini modela, propadanje vertikalne geometrije koloseka je funkcija broja ciklusa opterećenja i/ili funkcija intenziteta opterećenja. Pored toga, propadanje je funkcija karakteristika konstrukcije gornjeg i donjeg stroja, tako da krutost šinske podloge treba da bude neizostavni deo tih modela. Cilj istraživanja je analiza krutosti šinske podloge i njenog uticaja na propadanje geometrije, kao i komparativna analiza modela propadanja koji na direktan ili indirektan način uključuju uticaj vertikalne krutosti.
Кључне речи:
ballasted track / track stiffness / geometry deterioration / prediction models / track maintenance / kolosek u zastoru / krutost šinske podloge / propadanje geometrije / modeli predviđanja / održavanje koloseka
Извор:
Facta universitatis - series: Mechanical Engineering, 2012, 10, 2, 157-162
Издавач:
  • Univerzitet u Nišu, Niš
Финансирање / пројекти:
  • Истраживање техничко-технолошке, кадровске и организационе оспособљености Железница Србије са аспекта садашњих и будућих захтева Европске Уније (RS-36012)
  • Ministry of Education and Science of the Republic of Serbia 680-00-140/2012-09/10

ISSN: 0354-2025

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_450
URI
https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/450
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Катедра за путеве, аеродроме и железнице
Институција/група
GraFar
TY  - JOUR
AU  - Milosavljević, Leposava
AU  - Popović, Zdenka
AU  - Lazarević, Luka
PY  - 2012
UR  - https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/450
AB  - Railway track stiffness is a basic parameter of track design which influences the bearing capacity, the dynamic behavior of passing vehicles, track geometry quality and the life of track components. In this paper track stiffness is treated from the point of view of the vertical track geometry deterioration modeling. In most of the models, the vertical geometry deterioration is considered to be a function of the number of loading cycles and/or a function of the magnitude of the loading. Deterioration should also be a function of the properties of the track superstructure and substructure, so, the track stiffness should be an indispensable part of those models. The aim of this study is to analyze the vertical track stiffness and its influence on geometry deterioration, and to make a comparative analysis between deterioration models that directly or indirectly include the effect of the vertical track stiffness.
AB  - Krutost šinske podloge je osnovni parametar konstrukcije gornjeg i donjeg stroja železničke pruge koji utiče na nosivost, dinamičko ponašanje vozila, kvalitet geometrije koloseka i vek trajanja elemenata konstrukcije. U radu se krutost šinske podloge razmatra sa aspekta modeliranja propadanja vertikalne geometrije koloseka. U većini modela, propadanje vertikalne geometrije koloseka je funkcija broja ciklusa opterećenja i/ili funkcija intenziteta opterećenja. Pored toga, propadanje je funkcija karakteristika konstrukcije gornjeg i donjeg stroja, tako da krutost šinske podloge treba da bude neizostavni deo tih modela. Cilj istraživanja je analiza krutosti šinske podloge i njenog uticaja na propadanje geometrije, kao i komparativna analiza modela propadanja koji na direktan ili indirektan način uključuju uticaj vertikalne krutosti.
PB  - Univerzitet u Nišu, Niš
T2  - Facta universitatis - series: Mechanical Engineering
T1  - Track stiffness and the vertical track geometry deterioration modeling
T1  - Krutost šinske podloge i modeliranje propadanja vertikalne geometrije koloseka
EP  - 162
IS  - 2
SP  - 157
VL  - 10
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_450
ER  - 
@article{
author = "Milosavljević, Leposava and Popović, Zdenka and Lazarević, Luka",
year = "2012",
abstract = "Railway track stiffness is a basic parameter of track design which influences the bearing capacity, the dynamic behavior of passing vehicles, track geometry quality and the life of track components. In this paper track stiffness is treated from the point of view of the vertical track geometry deterioration modeling. In most of the models, the vertical geometry deterioration is considered to be a function of the number of loading cycles and/or a function of the magnitude of the loading. Deterioration should also be a function of the properties of the track superstructure and substructure, so, the track stiffness should be an indispensable part of those models. The aim of this study is to analyze the vertical track stiffness and its influence on geometry deterioration, and to make a comparative analysis between deterioration models that directly or indirectly include the effect of the vertical track stiffness., Krutost šinske podloge je osnovni parametar konstrukcije gornjeg i donjeg stroja železničke pruge koji utiče na nosivost, dinamičko ponašanje vozila, kvalitet geometrije koloseka i vek trajanja elemenata konstrukcije. U radu se krutost šinske podloge razmatra sa aspekta modeliranja propadanja vertikalne geometrije koloseka. U većini modela, propadanje vertikalne geometrije koloseka je funkcija broja ciklusa opterećenja i/ili funkcija intenziteta opterećenja. Pored toga, propadanje je funkcija karakteristika konstrukcije gornjeg i donjeg stroja, tako da krutost šinske podloge treba da bude neizostavni deo tih modela. Cilj istraživanja je analiza krutosti šinske podloge i njenog uticaja na propadanje geometrije, kao i komparativna analiza modela propadanja koji na direktan ili indirektan način uključuju uticaj vertikalne krutosti.",
publisher = "Univerzitet u Nišu, Niš",
journal = "Facta universitatis - series: Mechanical Engineering",
title = "Track stiffness and the vertical track geometry deterioration modeling, Krutost šinske podloge i modeliranje propadanja vertikalne geometrije koloseka",
pages = "162-157",
number = "2",
volume = "10",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_450"
}
Milosavljević, L., Popović, Z.,& Lazarević, L.. (2012). Track stiffness and the vertical track geometry deterioration modeling. in Facta universitatis - series: Mechanical Engineering
Univerzitet u Nišu, Niš., 10(2), 157-162.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_450
Milosavljević L, Popović Z, Lazarević L. Track stiffness and the vertical track geometry deterioration modeling. in Facta universitatis - series: Mechanical Engineering. 2012;10(2):157-162.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_450 .
Milosavljević, Leposava, Popović, Zdenka, Lazarević, Luka, "Track stiffness and the vertical track geometry deterioration modeling" in Facta universitatis - series: Mechanical Engineering, 10, no. 2 (2012):157-162,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_450 .

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Influence of track stiffness on track behaviour under vertical load 

    Puzavac, Leposava; Popović, Zdenka; Lazarević, Luka (University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2012)
  • Određivanje kvaliteta geometrije koloseka primenom fraktalne analize mernih podataka / Assessment of track geometry quality using fractal analysis of measured data 

    Lazarević, Luka (Универзитет у Београду, Грађевински факултет, 2016)
  • Vertical track geometry deterioration modeling / Modeliranje propadanja vertikalne geometrije koloseka 

    Puzavac, Leposava; Popović, Zdenka (Udruženje inženjera građevinarstva, geotehnike, arhitekture i urbanista "Izgradnja", Beograd, 2010)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму ГраФар | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму ГраФар | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB