ГраФар - репозиторијум Грађевинског факултета
Грађевински факултет Универзитета у Београду
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед рада 
  •   ГраФар - репозиторијум Грађевинског факултета
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед рада
  •   ГраФар - репозиторијум Грађевинског факултета
  • GraFar
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед рада
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Management of RCF rail defects

Upravljanje šinskim defektima usled zamora materijala

Thumbnail
2016
809.pdf (1.612Mb)
Аутори
Popović, Zdenka
Lazarević, Luka
Mićić, Milica
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Infrastructure Manager should monitor the wear of rail steel and development of defects on the running surface of rails in order to accomplish efficient lifecycle management of rails. According to the collected statistical data on wear as a function of accumulated load, it is possible to create mathematical models of rail steel wear and removal of surface defects by wear, milling and grinding of specific track sections. The paper presents the combined model of the vertical wear and cyclical grinding of the rail profile 60E1. Developed model provide the basis for com­parison of different cyclical grinding strategies from the aspect of rail lifecycle and matching the cycles of integral maintenance of ballasted track. Length of maintenance cycle for each element of superstructure was assumed according to the experience of representative European railway managers.
Za efikasno upravljanje životnim vekom šine, Upravljač infrastrukture treba da prati habanje šinskog čelika i razvoj defekata na voznoj površi glave šine tokom vremena. Na osnovu prikupljenih statističkih podataka o habanju i napredovanju prslina u funkciji akumuliranog saobraćajnog opterećenja, moguće je formiranje matematičkih modela trošenja šinskog čelika usled habanja, glodanja i brušenja na karakterističnim sekcijama koloseka. U radu je prikazan model vertikalnog trošenje šine 60E1 usled vertikalnog habanja i cikličnog brušenja. Na osnovu formiranog modela moguće je poređenje različitih strategija cikličnog brušenja šine sa stanovišta njenog životnog veka i uklapanja u cikluse integralnog održavanja koloseka sa betonskim pragovima u zastoru od tucanika. Pretpostavljene su dužine ciklusa održavanja elemenata konstrukcije gornjeg stroja prema iskustvima razvijenih evropskih železničkih uprava.
Кључне речи:
railway infrastructure / rail / defects / management / maintenance / milling / grinding / železnička infrastruktura / šina / defekti / upravljanje / održavanje / glodanje / brušenje
Извор:
Izgradnja, 2016, 70, 9-12, 392-402
Издавач:
  • Udruženje inženjera građevinarstva, geotehnike, arhitekture i urbanista "Izgradnja", Beograd
Пројекти:
  • Истраживање техничко-технолошке, кадровске и организационе оспособљености Железница Србије са аспекта садашњих и будућих захтева Европске Уније (RS-36012)

ISSN: 0350-5421

[ Google Scholar ]
URI
http://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/811
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Катедра за путеве, аеродроме и железнице
Институција
GraFar
TY  - JOUR
AU  - Popović, Zdenka
AU  - Lazarević, Luka
AU  - Mićić, Milica
PY  - 2016
UR  - http://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/811
AB  - Infrastructure Manager should monitor the wear of rail steel and development of defects on the running surface of rails in order to accomplish efficient lifecycle management of rails. According to the collected statistical data on wear as a function of accumulated load, it is possible to create mathematical models of rail steel wear and removal of surface defects by wear, milling and grinding of specific track sections. The paper presents the combined model of the vertical wear and cyclical grinding of the rail profile 60E1. Developed model provide the basis for com­parison of different cyclical grinding strategies from the aspect of rail lifecycle and matching the cycles of integral maintenance of ballasted track. Length of maintenance cycle for each element of superstructure was assumed according to the experience of representative European railway managers.
AB  - Za efikasno upravljanje životnim vekom šine, Upravljač infrastrukture treba da prati habanje šinskog čelika i razvoj defekata na voznoj površi glave šine tokom vremena. Na osnovu prikupljenih statističkih podataka o habanju i napredovanju prslina u funkciji akumuliranog saobraćajnog opterećenja, moguće je formiranje matematičkih modela trošenja šinskog čelika usled habanja, glodanja i brušenja na karakterističnim sekcijama koloseka. U radu je prikazan model vertikalnog trošenje šine 60E1 usled vertikalnog habanja i cikličnog brušenja. Na osnovu formiranog modela moguće je poređenje različitih strategija cikličnog brušenja šine sa stanovišta njenog životnog veka i uklapanja u cikluse integralnog održavanja koloseka sa betonskim pragovima u zastoru od tucanika. Pretpostavljene su dužine ciklusa održavanja elemenata konstrukcije gornjeg stroja prema iskustvima razvijenih evropskih železničkih uprava.
PB  - Udruženje inženjera građevinarstva, geotehnike, arhitekture i urbanista "Izgradnja", Beograd
T2  - Izgradnja
T1  - Management of RCF rail defects
T1  - Upravljanje šinskim defektima usled zamora materijala
EP  - 402
IS  - 9-12
SP  - 392
VL  - 70
ER  - 
@article{
author = "Popović, Zdenka and Lazarević, Luka and Mićić, Milica",
year = "2016",
url = "http://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/811",
abstract = "Infrastructure Manager should monitor the wear of rail steel and development of defects on the running surface of rails in order to accomplish efficient lifecycle management of rails. According to the collected statistical data on wear as a function of accumulated load, it is possible to create mathematical models of rail steel wear and removal of surface defects by wear, milling and grinding of specific track sections. The paper presents the combined model of the vertical wear and cyclical grinding of the rail profile 60E1. Developed model provide the basis for com­parison of different cyclical grinding strategies from the aspect of rail lifecycle and matching the cycles of integral maintenance of ballasted track. Length of maintenance cycle for each element of superstructure was assumed according to the experience of representative European railway managers., Za efikasno upravljanje životnim vekom šine, Upravljač infrastrukture treba da prati habanje šinskog čelika i razvoj defekata na voznoj površi glave šine tokom vremena. Na osnovu prikupljenih statističkih podataka o habanju i napredovanju prslina u funkciji akumuliranog saobraćajnog opterećenja, moguće je formiranje matematičkih modela trošenja šinskog čelika usled habanja, glodanja i brušenja na karakterističnim sekcijama koloseka. U radu je prikazan model vertikalnog trošenje šine 60E1 usled vertikalnog habanja i cikličnog brušenja. Na osnovu formiranog modela moguće je poređenje različitih strategija cikličnog brušenja šine sa stanovišta njenog životnog veka i uklapanja u cikluse integralnog održavanja koloseka sa betonskim pragovima u zastoru od tucanika. Pretpostavljene su dužine ciklusa održavanja elemenata konstrukcije gornjeg stroja prema iskustvima razvijenih evropskih železničkih uprava.",
publisher = "Udruženje inženjera građevinarstva, geotehnike, arhitekture i urbanista "Izgradnja", Beograd",
journal = "Izgradnja",
title = "Management of RCF rail defects, Upravljanje šinskim defektima usled zamora materijala",
pages = "402-392",
number = "9-12",
volume = "70"
}
Popović Z, Lazarević L, Mićić M. Upravljanje šinskim defektima usled zamora materijala. Izgradnja. 2016;70(9-12):392-402
Popović, Z., Lazarević, L.,& Mićić, M. (2016). Upravljanje šinskim defektima usled zamora materijala.
IzgradnjaUdruženje inženjera građevinarstva, geotehnike, arhitekture i urbanista "Izgradnja", Beograd., 70(9-12), 392-402.
Popović Zdenka, Lazarević Luka, Mićić Milica, "Upravljanje šinskim defektima usled zamora materijala" 70, no. 9-12 (2016):392-402

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О ГраФару – Репозиторијуму Грађевинског факултета | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституцијеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О ГраФару – Репозиторијуму Грађевинског факултета | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB