Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 101
Integration of GHG cost into network-level pavement management: case study of Serbian road network
(Transportation Research Board, Washington, 2017)
In addition to their attempt to lower overall maintenance costs while keeping their road networks in the appropriate condition, road agencies are facing even more demanding challenges as they incorporate effects of global ...
Uticaj karakteristika materijala habajućeg sloja kolovozne konstrukcije na koeficijent trenja
(Univerzitet Crne Gore, Građevinski fakultet, Podgorica, 2014)
Kvantifikacija rizika u javno-privatnim partnerstvima za puteve sa naplatom putarine
(Srpsko društvo za puteve "VIA-VITA", Beograd, 2016)
Učešće privatnog sektora u realizaciji putnih projekata sa naplatom putarine zastupljeno je širom sveta. Ovaj model koristi znanje i iskustvo privatnog sektora u upravljanju putnim projektima i mobiliše privatni kapital ...
Mogućnost primene bakarne šljake u asfaltnim mešavinama
(Srpsko društvo za puteve "Via Vita", Beograd, 2017)
Poslednjih godina je u svetu zabeležen trend sve veće primene alternativnih i otpadnih materijala za izgradnju građevinskih objekata. Jedan od tih materijala je i bakarna šljaka koja nastaje topljenjem i preradom rude ...
Analiza putne mreže Srbije sa stanovišta mikroteksture i makroteksture
(Univerzitet Crne Gore, Građevinski fakultet, Podgorica, 2016)
Potencijalni ekonomski efekti primene elektrofilterskog pepela u izgradnji puteva
(Društvo za ispitivanje materijala i konstrukcija Srbije, Beograd, 2015)
Procena mogućih efekata primene elektrofilterskog pepela u kolovoznim konstrukcijama puteva u Srbiji se zasniva na rezultatima ispitivanja pepela iz termoelektrana (TE) Kolubara i Kostolac i tri karakteristične tipa tla ...
European Track Quality
(Univerzitet Crne Gore, Građevinski fakultet, Podgorica, 2014)
Unapređenje bezbednosti dvotračnih ruralnih puteva kroz projekat rehabilitacije
(Beograd: Udruženje poslodavaca putne privrede Republike Srbije "PUTAR", 2013)
Saobraćajne nezgode i posledice saobraćajnih nezgoda predstavljaju jedan od
najvažnijih problema za savremeno društvo u celini. Postavlja se pitanje kako je
moguće smanjiti njihovu učestalost još na nivou projektovanja? ...
Prikaz rezultata studije: Korišćenje letećeg pepela i šljake proizvedenih u TE JP EPS za potrebe železnice
(Savez građevinskih inženjera Srbije, Beograd, 2015)
U radu su prikazani rezultati studije koja je obuhvatala laboratorijska ispitivanja fizičko mehaničkih karakteristika letećeg pepela i mešavine pepela i šljake sa deponija iz TE "Nikola Tesla" i TE "Kostolac" sa aspekta ...
Application of Genetic Algorithms for Pavement Maintenance Optimization
(Univerzitet Crne Gore, Građevinski fakultet, Podgorica, 2014)